Tikriausiai niekada nesusimąstėte, ką gali prekės pakuotė
Data: 2018 m. spalio 01 d.
Pakuotės vaikų produktams, kurias galima spalvinti, gėrimų skardinės pakuotės, šviečiančios ultravioletinėje šviesoje, pakuotė, leidžianti pamatyti papildomų vaizdų papildytoje realybėje. Pakuočių kūrėjai ir dizaineriai nuolat suka galvas, kaip patraukti pirkėjų dėmesį ir sudominti juos į rankas paimti prekę.
Kalbant apie pakuočių verslą, yra daugybė taisyklių ir madų, tačiau, pasak E. Kavarsko, šioje srityje visi standartai laužomi. „Pavyzdžiui, jei pereisime parduotuves rasime tiek pieno produktų, tiek dešrelių, kurios gali turėti juodą pakuotę. Prieš dešimt metų gamintojai sakytų, kad jokiu būdu nereikia juodos spalvos, nes ji asocijuojasi su gedulu. Tačiau transformacija vyksta visose kategorijoje. Visur galime rasti po pavyzdį, kuris paneigia taisyklę“, – pastebėjo pašnekovas.
E. Kavarskas svarstė, ar prieš „Milka“ šokolado atsiradimą žmonės būtų galėję įsivaizduoti, kad šokoladas bus pakuojamas violetinės spalvos pakuotėje. „Prekės ženklas, pasirinkęs kitokį sprendimą nei dauguma, visada laimės ir dažnai pasisavins tą spalvą“, – įsitikinęs dizaino strategas.
Plačiau skaitykite čia.