Tarp didinančių reklamos išlaidas – nealkoholinių gėrimų, išmaniųjų stebėjimo paslaugų, visureigių ir kavos pardavėjai
Data: 2018 m. gruodžio 17 d.
Kaip skelbiama „Kantar TNS“ apžvalgoje, bendrai reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 metų dešimties mėnesių duomenis, Lietuvoje augo 12,6 proc. Reklamos televizijoje trukmė, lyginant 2018 ir 2017 metų sausio-spalio mėnesių duomenis, paaugo 14,1 proc. Per dešimt 2018 metų mėnesių televizijoje buvo ištransliuoti 1 milijonas 786 tūkstančiai reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys smuktelėjo 2,9 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 7 milijonai 303 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos, reklamos plotas augo 3,9 proc. Žurnaluose reklamos plotas krito 12,8 proc. ir sudarė 4 milijonus 163 tūkstančius kvadratinių centimetrų reklamos.
Radijo stotys per 2018 metų sausį-spalį transliavo 7 milijonus 941 tūkstantį sekundžių reklamos ir tai buvo 14,2 proc. reklamos daugiau negu per 2017-ųjų dešimt mėnesių.
Per 2018-ųjų metų sausį-spalį, lyginant su 2017 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross (tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams) išlaidos didėjo 7,9 proc.
Skaitykite daugiau čia.