„Metų prekės ženklo“ titulas keliauja į „Džiugo“ rankas
Data: 2018 m. gegužės 14 d.
Konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkai – solidžiausius pardavimus ir didžiausią augimą per metus skaičiuojantys prekių ženklai iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.
Į šiemetinį finalą komisija atrinko 28 finalininkus, o sėkmės laurai atiteko prekės ženklui „Džiugas“ – jis tapo „Metų prekės ženklu 2018“.
Jam ant kulnų lipo mineralinio vandens prekės ženklas „Borjomi“, pastarajam teko „Sėkmingiausio tarptautinio prekės ženklo“ apdovanojimas.
Už nuoseklų prekės ženklo plėtojimą apdovanota „Auga“. Už augimą rinkos turbulencijos sąlygomis – „Volfas Engelman“.
„Šiemet turėjome du stiprius pretendentus į pagrindinį apdovanojimą – „Džiugą“ ir „Borjomi“. Abu jie, kaip rodo vartotojų tyrimas, turi ir aukštą išskirtinumo, ir pasitenkinimo rodiklį, ir puikų rekomendavimo indeksą, tačiau „Džiugas“ vis tik pagal šiuos aspektus buvo vienu laipteliu aukščiau“, – vartotojų nuomonės tyrimą apibendrina Liutauras Daugirdas, tyrimų bendrovės „Synopticom“ direktorius, komisijos narys.
„Džiugo“ pozicijos buvo stipresnės ir žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ finalininkų komunikacijos efektyvumo analizėje.
„Šis prekės ženklas išlaiko lietuviškumo braižą, geba neprarasti aktualumo, lanksčiai prisitaiko prie rinkos poreikių, kuria gaminius įvairioms vartojimo situacijoms. Tai rezultatas ilgo, nuoseklaus darbo“, – „Džiugo“ sėkmę pabrėžia Paulius Pocius, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovas, komisijos narys.
„Savo ruožtu „Borjomi“ išsiskiria savo kategorijoje stipriu prekės ženklu pažadu ir jį išpildo“, – kalba Lina Muižienė, „Iki“ rinkodaros vadovė, komisijos narė.
Prekės ženklui „Auga“ apdovanojimą komisijos nariai skyrė už nuoseklų ir kryptingą jo vystymą. Nors neseniai gimęs prekės ženklas dar negali pasigirti dideliu žinomumu, kuris tesiekia 19%, tačiau jo vartotojų pasitenkinimo rodiklis, rekomendavimo indeksas nedaug atsilieka nuo rinkos lyderių.
„Tai sparčiai augančio, lietuviško prekės ženklo sėkmės istorija“, – teigia p. Daugirdas.
Dar vienas apdovanojimas teko „Volfas Engelman“. Šis prekės ženklas komisijos narių simpatijų nusipelnė, nes sugebėjo augti krentančioje ir labai suvaržytoje kategorijoje.
VŽ primena, kad finalininkus komisija atrinko, remdamasi tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, atsižvelgiant į užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais bei verte per 2017 m., palyginti su ankstesniais. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.
Ir efektyviausia kampanija, ir „Metų CMO“
Kartu „Password“ konferencijoje yra išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapo Irenos Matijošaitienės fondo kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino rinkodaros komunikacijos agentūra „Autoriai“.
Konferencijos metu buvo paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ organizuojamų rinkimų „Metų CMO“ laimėtojas.
Iš viso konkursui „Metų CMO 2018“ buvo pateikta net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų, o rinkimų komisija išrinko 10 stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje.
„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu šiemet tapo – Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.
Plačiau skaitykite čia