Naujienos

 

Metų marketingo vadovo titulą pelnė Romualda Stragienė

Data: 2015 m. rugsėjo 28 d.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) šiais metais pirmą kartą organizavo „Metų marketingo vadovo“ rinkimus. Iš daugiau nei 60-ies pretendentų nugalėtoja išrinkta UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė Romualda Stragienė. Nugalėtoja apdovanota tryliktojo vienintelio lietuviško reklamos, marketingo ir komunikacijos festivalio „ADrenalinas“ metu.

 

„BIOK Laboratorija“ konkuruoja sudėtingoje rinkoje su daugybe tarptautinių prekių ženklų, ir akivaizdu, jog marketingas įmonėje yra pagrindinis veiklos variklis“, - įteikdamas simbolinį lanką geriausiai Lietuvos marketingo vadovei, savo ilgamečiu darbu prisidėjusiai prie įmonės sėkmės, sakė LiMA valdybos primininkas Simonas Bartkus.

 

R. Stragienės teigimu, ateities perspektyvas kuria laisvė reikštis ir drąsa: „Tapti tokia specialiste, kokia esu dabar, man padėjo pačios žingeidumas ir įmonė, kurioje dirbu. „BIOK laboratorija“ negali suteikti tiek resursų kiek didelės tarptautinės bendrovės, tačiau tai kompensuojama laisve individualioms idėjoms ir saviraiškai. Tikiu, kad mūsų darbai tapo pavyzdžiu ir kitoms lietuviškoms bendrovėms: mažoms ar tiesiog nedrąsioms“.

 

Karjerą pradėjusi reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūrose, bendrovėje „BIOK Laboratorija“ R. Stragienė dirba nuo 2005 m.

 

Daugiau nei dvi savaites kandidatus „Metų marketingo vadovo“ rinkimams aktyviai siūlė įmonių vadovai, kolegos, bendradarbiaujančios komunikacijos agentūros. Atrinkdama finalininkus ir geriausią šalies marketingo vadovą LiMA komisija dėmesį kreipė į visapusišką įtaką įmonės rezultatams: užimamos rinkos dalies ir pajamų didėjimą, marketingo kultūros įmonėje diegimą, inovacijų kūrimą ir pritaikymą.

 

„Metų marketingo vadovo“ rinkimus planuojama rengti kasmet.