Konferencija „Marketingas turizmui“ dalino sėkmės receptus
Data: 2018 m. gegužės 22 d.
Lietuvos marketingo asociacijos organizuota konferencija „Marketingas turizmui Lietuvoje“, gegužės 18 d. vykusi Klaipėdos „Kultūros fabrike“, buvo vienas kokybiškiausių renginių uostamiestyje tiek rinkodaros, tiek turizmo srityje. Stiprūs pranešėjai, įdomios ir aktualios temos, įkvepiančios sėkmės istorijos, aštri diskusija, emocionalus „afterparty“. Viskas laiku ir vietoje.
Ši konferencija yra pagrindinis didžiausios šalies profesinės sąjungos Lietuvos marketingo asociacijos metinis renginys. „Ji sujungė penkis mano mėgstamiausius dalykus: rinkodarą, turizmą, žmones, pajūrį ir krepšinį„, - juokavo LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė, trumpai apibūdindama konferenciją. Dar trumpiau, tik tris, tačiau esminius žodžius apie renginį pasakė jo šūkis: „Žmonės. Žinios. Patirtys.“
Išties į konferenciją „Marketingas turizmui Lietuvoje“ susirinko žmonės, turintys žinių ir patirties, kuria verta dalintis. ISM vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja daktarė doc. Indrė Pikturnienė savo pranešime akcentavo, kaip požiūris į vartotojo patirtį transformuoja turizmo ir svetingumo įmonių rinkodarą; kuo turizmo rinkai gali padėti nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose „influenceriai“ pasakojo Laura Aleksandravičė. Kęstutis Pikūnas, reprezentacinio leidinio apie Lietuvą ir lietuvius „Passport“ leidėjas, pažymėjo, kaip svarbu tikėti savo idėja ir nepasiduoti susidūrus su sunkumais; kokias socialinių tinklų, „Google“ ir interneto funkcijas geriausia naudoti verslui, aiškino šios srities specialistai Aidis Dalikas ir Aurimas Paulius Girčys, „Design Thinking“ principus sėkmingoms turizmo paslaugoms dėstė Ugnius Savickas. Dalyvavo konferencijoje Valstybinio turizmo departamento turizmo plėtros skyriaus atstovės Irma Mickuvienė ir Laura Bieliauskienė, jos pristatė šiandienę Lietuvos turizmo situaciją ir strategiją.