Naujienos

 

LiMA Kanų liūtų peržiūros belaukiant! „Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

Data: 2018 m. birželio 18 d.

Iš viso šiemetiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams yra pateikti 32.372 darbai, tai bemaž 6.000 mažiau nei ankstesniais metais. Kaip pabrėžia patys „Kanų liūtų“ festivalio rengėjai, tai prognozuotas pokytis, kurį lėmė agentūrų grupės „Publicis“ sprendimas padaryti pertrauką ir neteikti darbų bei pasikeitusi apdovanojimų struktūra. Yra sumažintas subkategorijų skaičius ir apribota galimybė teikti tą patį darbą daugiau nei į 6 kategorijas.

Tuo tarpu Lietuvos reklamos agentūros ir prekės ženklai šiemet ambicingesni. Apdovanojimams skirtingose kategorijose pateikti 23 darbai – beveik tris kartus daugiau nei pernai. Tarp darbus iš Lietuvos teikusiųjų – reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, „McCann Vilnius“, „Autoriai“, „Bechtle&Milzarajs“ ir „Telesoftas“.

„McCann Vilnius“ projektas „Knyga be pavadinimo“ jau pateko tarp finalininkų „Health&Wellness lions“ kategorijoje. Kategorijos nugalėtojai bus skelbiami šiandien vakare.

Su pokyčiais

„Kanų liūtų“ festivalio pokyčiai – išieškoti ir neišvengiami. Festivalis sugrįžta prie to, kas svarbiausia reklamos kūrėjams ir prekės ženklams – kūrybiškumo, kuris keičia ir kelia verslo rezultatus. Šiemet festivalyje bus kiek mažiau blizgesio, pranešėjų-žvaigždžių. Bet bus neabejotinai daugiau profesinių įžvalgų ir kūrybinių idėjų, kuriančių pridėtinę vertę verslui“, – išplatintame pranešime teigia Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivaliui Lietuvoje atstovaujančios įmonės „Lion‘s share“ vadovė.

Šiemet festivalyje Lietuvai atstovauja ir „Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje laimėjusios agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija Grikevičiūtė ir Ieva Povilauskaitė. Trečiadienį su dešimtimis konkurso dalyvių jos rungsis ir konkurso užduotį spręs skaitmeninio sprendimo kategorijoje.

Pernai kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimuose buvo nominuoti 8 darbai.

Užpernai didžiausią statymą „Kanų liūtuose“ darė agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, apdovanojimams pateikusi net 26 savo darbus. Du jų – sukurti Vilniaus komedijų festivaliui – pateko tarp finalininkų dizaino kategorijoje. Iš viso tąkart iš Lietuvos 2016 m. buvo pateikti 29 darbai.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Plačiau skaitykite čia