„Instagram“ komunikacija: 5 žingsniai, kaip būti pastebėtam
Data: 2018 m. gruodžio 17 d.
1. Apsibrėžkite savo tikslus
Pirmiausia sau atsakykite į klausimą, kodėl Jums reikalinga „Instagram“ paskyra? Dėl to, kad turite, ką parodyti ir pasakyti, ar tik todėl, kad „taip dabar madinga“? Tad nuspręskite, ko sieksite naudodamiesi „Instagram“ tinklu – demonstruosite savo produktus bei paslaugas, dalinsitės akimirkomis iš įmonės gyvenimo, o galbūt mėginsite užsiauginti potencialių klientų bendruomenę? Aiškiai įvardinti tikslai padės išlaikyti paskyrą tvarkingą ir vizualiai patrauklią. Taip pat pravartu apsvarstyti, kiek laiko galėsite skirti įrašų kūrimui ir publikavimui, kokio dydžio bus biudžetas reklamai ir t. t.
2. Naudokite nuoseklią komunikacijos liniją
Įvardinę tikslus, kurių sieksite naudodamiesi šia platforma, galite lengviau apsibrėžti ir komunikacijos lauką, tad išskirkite Jūsų tikslinei grupei aktualiausias temas. Pavyzdžiui, energetinių gėrimų gigantas „Red Bull“, nuolat remiantis ekstremalų sportą, šią žinutę nuosekliai puikiai perduoda ir savo „Instagram“ sekėjams – užsukus į šio gėrimų gamintojo paskyrą tampa aišku, jog jis tikrai suteikia sparnus!
Skaitykite daugiau čia.