Naujienos

 

„Influencerių“ ABC: kodėl patirčių reklama gali būti žalinga?

Data: 2018 m. spalio 01 d.

Pasak „influencerių“ marketingo agentūros „Influenceriai.lt“ vadovės Lauros Aleksandravičės, idealiu atveju sekėjai iš „influencerio“ gauna vertingos informacijos ta tema, dėl kurios jis yra sekamas.

Dalis „influencerio“ komunikacijos gali būti reklama, sukurta kartu su prekių ženklais. „Svarbu, kad rinkdamasis partnerius ir sutikdamas su piniginiu atlygiu už savo nuomonės pasidalijimą, „influenceris“ būtų ne tik išbandęs produktą ar paslaugą, juo tikėtų ir šis jam patiktų, bet taip pat būtų susipažinęs su prekių ženklo vertybėmis, komunikacijos tonu bei reikalavimais, keliamais konkrečiai reklamai. Užsakomoji reklama neturėtų prieštarauti „influencerio“ autentiškai nuomonei ir įsitikinimams, kuriuos jis skleidžia savo sekėjams“, – tikina L. Aleksandravičė.

Plačiau skaitykite čia.