12 principų kokybiškai socialinių tinklų komunikacijai
Data: 2018 m. lapkričio 12 d.
Neneigsiu, iššluoti bilietai dar kelios savaitės iki mokymų Kaune ir Vilniuje, tikrai maloniai paglostė savimeilę ir parodė kitokią realybę. Socialiniai tinklai vis dar kelia nemažiau klausimų ir aistrų nei prieš 3 ar 5 metus, tačiau klausimai tapo gilesni ir orientuoti į kokybiško turinio sukūrimą ir efektyvumą, bei mažiau į "postų įdėjimo ABC" ar "kam jie iš viso reikalingi".
Tad norėčiau priminti pagrindines taisykles, kas svarbiausia kuriant kokybišką soc. tinklų strategiją, trumpai ir aiškiai:
- Nustatykite žinučių dažnį: klasikinės teorinės rekomendacijos yra tokios: FB - 2-3 žinutės/sav. paslaugoms ir organizacijoms, iki 5 žinučių - e. komercijos projektams, IN – 3 žinutės per 2 dienas, LN – 1 žinutė kiekvieną darbo dieną. Praktikoje būkite protingi: palaikykite nuolatinį dažnį. Jei turite ribotus biudžetus, turinį kurkite rečiau, bet būtinai kokybišką. Kokybė svarbiau už kiekybę. Ypač dabar, kai organinio pasiekiamumo beveik nebėra. Nepadauginkite turinio. Dar vos prieš savaitę besimokanti kolegė pasakojo, kad talpina 60 žinučių per mėn. komerciniame projekte. Tai - spam'as jūsų klientui, o ne komunikacija.
- Informaciją perduokite trumpa ir aiškia žinutė: FB: skaito šiek tiek, bet kuo trumpiau ir aiškiau, tuo daugiau šansų, kad jūsų žinutė bus perskaityta. IN: neskaito visai (išskyrus socialinį turinį), LN.. Na LinkedIn turinio aktualumą parodė mokymai: iš 300 žmonių, vos 10 -15 žmonių pakėlė ranką, kad naujienų srautą kartais peržiūri. Tai yra realybė
Daugiau skaitykite čia.