Rinkodaros ekspertas Davidas Gluckmanas: mes per daug dėmesio skiriame vartotojų nuomonei
Data: 2018 m. lapkričio 19 d.
Dvi savo vizito dienas D. Gluckmanas paskyrė studentams – jis aplankys net keturis Lietuvos universitetus.
Pirmąją savo paskaitą „Prekės ženklo kūrimas nuo 1969-ųjų. Kas veikia, kas ne ir kodėl“ jis skyrė Vilniaus universiteto (VU) Verslo mokykloje susirinkusiems klausytojams, rašoma pranešime žiniasklaidai. Žymusis rinkodarininkas papasakojo, kaip su partneriu 1973 m. balandį savo biure sukūrė žymųjį likerį „Baileys Irish Cream“.
„Tikiuosi, kad mano istorijos jus padrąsins, nes per visą produktų vystymo konsultanto karjerą mano įmonę sudarė daugiausia du žmonės, o nuo 1984-ųjų iki dabar aš dirbu visiškai vienas. Jums nereikia tapti milžiniška organizacija, kad galėtumėte kurti geras idėjas. Gerai idėjai išvis reikia tik dviejų žmonių – vieno ją sugalvoti ir kito ją nupirkti“, – VU Verslo mokykloje kalbėjo D. Gluckmanas.
Pirmoji jo ir partnerio kūrybinė užduotis buvo itin glausta ir nekonkreti: Airijos įmonė „International Distillers & Vintners“ pranešė: „Mums reikia naujo alkoholinio gėrimo, tinkamo eksportui.“ Ir tai buvo viskas – jokios papildomos informacijos, rinkos duomenų, lentelių su skaičiais, jokių reikalavimų ar vizijos. Tuo metu jie dirbo dar tik dvi savaites.
Daugiaus skaitykite čia.