Kultūriniai reklamos skirtumai: kaip nepadaryti apmaudžių klaidų
Data: 2018 m. lapkričio 19 d.
Kultūriniai skirtumai išlieka
Verslui globalėjant, kompanijoms nebeužtenka vien vietinių rinkų. Jų dėmesį vis labiau traukia užsienio šalys. Vis dėlto, puoselėjant ambicingus plėtros planus, negalima pamiršti, jog kultūriniai skirtumai tebėra reikšmingas veiksnys. Nekreipiant dėmesio į skirtingų šalių specifiką, reklamos ir rinkodaros veiksmai ne tik nebus efektyvūs, bet gali netgi supykdyti vietinius gyventojus ir nepataisomai sugadinti verslo reputaciją.
„Western Union Lietuva“ veikianti vidinė reklamos agentūra, kurioje dirba 27 žmonės, jau kelerius metus vykdo bendrus projektus su partneriais ne tik iš Europos, bet ir Amerikos, Azijos bei Afrikos šalių. Aštuonerius metus kaupta patirtis lietuvių komandai dabar padeda sėkmingai prisitaikyti prie skirtingų kultūrų ir jų poreikių.
„Mūsų patirtis rodo, kad kultūrinių skirtumų yra labai daug. Ne tik Azijos, bet ir Amerikos reklamos subtilybės europiečiams yra šiek tiek neįprastos. Tarkime, JAV rinkai skirti reklaminiai plakatai mus vis dar nustebina tipografijos parinkimu, teksto proporcijomis, dydžiais ir net pačiomis idėjomis. Tie pavyzdžiai, kuriuos matome tarp reklamos festivalių nugalėtojų, dažnai neturi nieko bendro su kasdienės taktinės reklamos žaidimo taisyklėmis. Tačiau auditorija visada teisi. Kiekvienas regionas turi savas taisykles ir skonį“, – pranešime žiniasklaidai teigia E. Šniokaitė.
Daugiau skaitykite čia.