Kam tas vaizdas: 12 garsių reklamų, kurios komunikuoja vien žodžiais
Data: 2018 m. lapkričio 05 d.
Vizualinio diktato laikais tekstu paremti komunikacijos sprendimai nėra dažnas atvejis, tačiau be reikalo. Tai itin švarus ir pigus būdas kurti charakteriui, skleisti žinutes, neįspraustas į sudėtingas fotosesijas, ar laikui imlias iliustracijas. Aprašyti juk įmanoma ką nori ir atlikimas nuo to nebrangsta. Kita vertus, teksto nuogumas kelia kartelę jo kokybei — negali tiesiog prisidengti gražia nuotrauka, kai trūksta įžvalgumo, ar įjungti seksualumą, kai atjungta vaizduotė. Tekstas turi rėkti pats už save. Reklamos istorije pilna senų, apynaujų, tačiau nesenstančių to rėkimo pavyzdžių.
1.TV abėcėlė
Amerikos televizijos kanalas ABC (American Broadcasting Company) būdamas lyderiu ėmėsi švietėjiškos misijos ir gero humoro transliavimo: didžiulėje kampanijoje pasakojo apie TV (prietaiso ir medijos) privalumus.
2. „Volvo“ Žino ateitį
1975-aisiais pagamintoje reklamoje patikimas švedų automobilių tiražuotojas skelbia tiksliai žinąs, kada jūsų pirkta mašina turės būti keičiama. Sveikintinas nevartotojiškumas!
3. „Air India“ neranda tigrų
Remdamos laukinių gyvūnų apsaugą „Air India“ avialinijos pasiskundė, kad šį sprendimą patvirtino saugomo objekto deficitas — jie nerado tigro, kurį galėtų nufotografuoti. Taip grėsmingai nyksta plėšrūnės katės.
Daugiau skaitykite čia.