Kaip įtikinti remti meną ir kas iš to prekės ženklui?
Data: 2018 m. lapkričio 19 d.
Teisingos prekės ženklo asociacijos
MO muziejaus vystymo vadovas Mindaugas Morkūnas pasakoja, kad šiuo metu jie turi kelias grupes palaikančių rėmėjų: verslo rėmėjus (t.y. prekinius ženklus, bendroves), mecenatus, taip pat valstybines institucijas – juos remia Lietuvos kultūros taryba, Vilniaus miesto savivaldybė.
„Šios trys rėmėjų grupės šiek tiek skiriasi savo lūkesčiais ir paramos intencijomis. Verslo rėmėjai tikisi grąžos savo prekiniam ženklui, nes mums patiki lėšas, kurios yra prekinio ženklo rinkodaros biudžeto dalis. Mecenatai tikisi mažiau grąžos, daugiau įdomios patirties, prasmingo jų paramos panaudojimo. Jie iš esmės palaiko MO muziejaus idėją, savo parama rodo palaikymą Danguolės ir Viktoro Butkų iniciatyvai pastatyti tokį muziejų. Kai kurie mecenatai net pageidavo likti nežinomi“, – sako M. Morkūnas.
Prieš muziejaus atidarymą buvo pasirašyta sutartis su didžiuoju rėmėju, bendrove „Švyturys-Utenos alus“. „Džiaugiamės, jog nors ir derinome rimtus rinkodarinius partnerystės planus, prie sprendimo daug prisidėjo ir mecenatystės intencijos. Kaip pasirašydamas sutartį teigė bendrovės generalinis direktorius Rolandas Viršilas, viena iš priežasčių paremti MO buvo „neįprasto mąstymo bei dar neįprastesnės elgsenos pavyzdys. Mecenavimo, pagarbos menui, atsidavimo tiems, kas kuria meną ir tuo pačiu – ateities Lietuvą“, – prisimena M. Morkūnas.
Daugiau skaitykite čia.