Domantas Širvinskas. „Facebook“ bendruomenės ir griauna, ir išaukština. Prekės ženklams jose dalyvauti būtina
Data: 2018 m. rugsėjo 07 d.
Domantas Širvinskas
"Kiekvieno produkto vartotojai gali tapti bendruomene (o kartais ir yra „priverčiami“, kaip kaimynų atveju). Jiems tereikia aktyviai susivienyti – dėl meilės arba neapykantos. Prekės ženklui be galo svarbu dalyvauti savo bendruomenių veikloje. Meilės atveju – kurstyti pasitenkinimą, džiuginti savo buvimu, dovanėlėmis ar tiesiog dėmesiu. Jei vyksta krizė, galite sekti kitos pusės veiksmus ar vesti derybas. Bendruomenėse pirmiausiai pasimatys galimų krizių užuominos. Jas laiku identifikavę, galite ieškoti ankstyvos stadijos sprendimų. Jei rimti nemalonumai visgi yra neišvengiami, jiems pavyks pasiruošti anksčiau ir tinkamiau suformuluoti argumentus viešai diskusijai."
Straipsnį ,,Domantas Širvinskas. „Facebook“ bendruomenės ir griauna, ir išaukština. Prekės ženklams jose dalyvauti būtina" skaitykite čia.