Naujienos

 

Are you well prepared for a tiebreak? Some tips for B2B marketers and sales people

Data: 2018 m. gegužės 24 d.

Dauguma įmonių, kurios nori tapti konkurencingomis ir greičiau parduoti savo prekes ar paslaugas, nusprendžia mažinti kainas. Tačiau ši technika ne visada yra veiksminga. Priešingai, staigus kainų sumažinimas gali sukelti įtarimą klientams, nes tai per gerai, kad būtų tiesa, todėl jiems kyla klausimas  - kas už to slypi?

 

Šis straipsnis nagrinėja Andersono, Naruso and Wouterio (2014) atliktą marketingo tyrimą, kurio metu buvo tiriamos 46 Jungtinių Valstijų ir Europos kompanijos. Tyrimo metu buvo siekta ištirti pirkėjo - pardavėjo santykį ir atskleisti veiksmingiausias įmonių technikas, kurias jos naudoja tam, kad užtikrintų pelningus sandorius ir aukštus pardavimus.

 

Rezultatus susumavo ir straipsnį redagavo prof. Marc Logman - „Logical Management" įkūrėjas ir direktorius, dėstytojas Belgijos Leuven ir Hasselt universitetuose, apdovanotas už geriausią rašto darbą apie vertės inžineriją. Be to, jis yra kelių knygų autorius apie marketingo planavimą bei verslo rinkodarą.

 

Straipsnį „Are you well prepared for a tiebreak? Some tips for B2B marketers and sales people" skaitykite čia.