Už marketingo idėjas LiMA apdovanojo moksleivių startuolį
Data: 2019 m. vasario 18 d.
Vasario 7-9 dienomis parodų centre „Litexpo“ vyko paroda „Studijos 2019“, raginusi moksleivius jau šiandien pasirinkti būsimą specialybę.
Paroda tapo iššūkiu ir beveik penkiasdešimčiai moksleivių bendrovių. Savo produktus Lietuvos Junior Achievement (LJA) moksleivių bendrovių mugėje parodos lankytojams siūlę moksleiviai stebino verslumu ir technologiniais sugebėjimais: dalis komandų pačios suprogramavo išmanius prietaisus ar sukūrė mobilias aplikacijas pastebėję smulkutę nišą plačioje aplikacijų rinkoje.
Moksleiviai siūlė sprendimus įvairioms bendraamžiams kylančioms problemoms, ar tiesiog čia pat vietoje gamino desertą, kuris traukia akį ir verčia siekti piniginės. Didžioji dauguma mugėje dalyvaujančių komandų buvo vyresnių klasių moksleiviai, tačiau viename stende savo vizitines korteles drąsiai dalino net penktokai.
„Studijos 2019“ lankęsi moksleiviai taip pat turėjo galimybę dalyvauti ir LJA renginių cikle „Verslas jauniems“, kuriame pranešimus skaitė ir diskusijose dalyvavo verslo pasaulyje puikiai žinomos asmenybės.
LiMA, aktyviai dalyvaujanti LJA veikloje, parodos metu vykusioje apdovanojimų ceremonijoje išrinko ir už geriausią marketingo kampanijos idėją apdovanojo moksleivių startuolį. BIORAS komandai įteikėme prizą už marketingo idėjas, suformuotus konkrečius marketingo tikslus bei priemones jiems pasiekti. Padovanojome pakvietimus į LiMA seminarus kaip išskirtinę progą tobulėti marketingo srityje ir toliau auginti savo kompetencijas! BIORAS yra 4 moksleivių įkurta MMB - mokomoji mokinių bendrovė. Tai nuo kenksmingų medžiagų ir blogų kvapų orą valantis produktas, kuris puikiai pakeis kvapą maskuojančius gaiviklius.