Tarp dalyvių „Password 2019“ – pusšimtis paraiškų
Data: 2019 m. kovo 07 d.
Į efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos konkursą „Password 2019“ pateiktos 48 paraiškos. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.
Konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus.
Paraiškų sulaukta į visas ketegorijas, o daugiausia jų pateikta į „Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo“ (13), „Pardavimų skatinimo“ (12) ir „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (10) kategorijose.
Tarp šiemetinių dalyvių – didieji prekių ženklai „Tele2“, „Telia Lietuva“, „Maxima LT“, „Lidl Lietuva“, „Coca-Cola“, „Fanta“, bankai „Swedbank“, SEB, MO muziejus, ryškioji pernykštė „Vilnius G-Spot“ kampanija ir daugelis kitų efektyviausių metų rinkodaros ir komunikacijos sprendimų.
Įvertinusi paraiškas, komisija kovo 14 d. skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.
Plačiau Verslo Žinios.