Sėkmingas prekės ženklas yra neatsiejamas nuo sėkmingo verslo
Data: 2019 m. vasario 25 d.
Šiuolaikinio verslo plėtra ir augimas neatsiejamas nuo marketingo, todėl Lietuvos marketingo asociacija LiMA ir šiemet organizuoja LiMA Day Šiauliai’19 konferenciją, kuri tampa tradiciniu ir vienu didžiausiu renginiu Šiaurės Lietuvoje, pritraukiančiu marketingo ir visą verslo bendruomenę.
Sėkmingas prekės ženklas yra tapatus sėkmingam verslui, todėl šių metų konferencijos tema – „Sustiprink savo prekės ženklą“. „Vis dar pasigirsta svarstymų, kad prekės ženklo vystymas yra svarbus tik didelėms įmonėms, o mažiems vietos verslams tai nėra itin aktualu. Tačiau visiškai nesvarbu verslo mastas, tvirtas prekės ženklas padeda užsitikrinti klientų meilę ir lojalumą. Jis yra įmonės tapatybės ir rinkodaros pagrindas, ir kuo tvirtesnis jis bus, tuo geresnę poziciją rinkoje užims įmonė“, – pranešime žiniasklaidai sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Viena iš konferencijos pranešėjų, „Socialinės informacijos centro“ marketingo vadovė Rūta Gaudešienė teigia, kad vis dėlto verslui ir prekių ženklams konkuruojant svarbiausias turi išlikti vartotojas ir vertė jam. „Užsisukę konkurencinėje rutinoje dažnai užmirštame svarbiausia – tai, kad nei gaminami produktai, nei technologijos, net ir ne gražūs prekės ženklai generuoja pelną. Visa tai yra ne tikslas savaime, o priemonės, padedančios sukurti vertę vartotojui, – teigia R. Gaudešienė. – Daug efektyviau dirbtume, jei žiūrėtume į pelną, ne kaip į ketvirčio užduotį, bet kaip į pasekmę, rezultatą, parodantį, kiek organizacija sugeba sukurti vertės vartotojui. O kai prieiname prie tokio požiūrio, turime plačiau pažvelgti ir į marketingo vaidmenį vystant prekės ženklą.“
Pasak marketingo vadovės, svarbiausias marketingo tikslas yra atrasti prekės ar paslaugos unikalumą, kuris padėtų pabrėžti įmonės konkurencinį pranašumą. Gero marketingo specialisto užduotis – padėti organizacijai suprasti, kad strategija tai ne darymas to paties, ką daro konkurentai, tik geriau, bet galvojimas ką galime daryti kitaip. „Savo unikalumo suvokimas ir yra pats stipriausias pranašumas. Tai ir yra prekės ženklo esmė. Ir kuo mažesnė įmonė, kuo kuklesni reklamos biudžetai, tuo labiau prekės ženklo vystymui pasitarnaus stiprus marketingas“, – sako R. Gaudešienė, kuri konferencijoje kalbės apie strategiją ir kaip marketingą paversti įmonės sėkmės varikliu.
Skaitykite daugiau čia.