Reklamos kryptis – ar išdrįs verslai kalbėti nepatogiomis temomis
Data: 2019 m. sausio 07 d.
Du pagrindiniai poliai – vis dar pirmaujanti pagal reklamos biudžetų dydžius TV ir skaitmeninė žiniasklaida – ir toliau dominuos prekės ženklų komunikacijoje.
„Vis daugiau klientų rinkoje naudoja „digital first“ (angl. pirmiausia – skaitmena) kampanijų technikas, kai visa kampanijos strategija pritaikoma skaitmeninei medijai, o kiti kanalai pasitelkiami tik kaip palaikantys šiuos sprendimus“, – kalba žiniasklaidos planavimo bendrovės „Havas Group Lithuania“ vadovas Šarūnas Mikelevičius.
Kad ir kaip būtų paradoksalu, tuo pačiu metu vis augant skaitmeninės komunikacijos svoriui, nemaža dalis klientų atsigręžia ir ieško būdų, kaip padidinti TV medijos poveikį verslui.
„Mitas, kad niekas nebežiūri televizijos, bliūkšta. Per 9 šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pat metu, žiūrimumas nukrito vos 1 proc., o atidėtas žiūrėjimas išaugo net 13 proc. Iš kitos pusės, rinka pagaliau normalizuojasi ir skaitmeniniai bei tradiciniai komunikacijos sprendimai atranda sveiką balansą. To iš tiesų trūko pastaruosius keletą metų, kai matėme daug kategoriškumo TV ir skaitmeninių kanalų atžvilgiu. 2019 m. turėtų būti puikus to įrodymas“, – įsitikinęs Š. Mikelevičius.
Stiprėjančią skaitmeninių kanalų reikšmę puikiai iliustruoja ir šio sektoriaus įmonių rezultatai. Skaitmeninės rinkodaros agentūros auga gerokai sparčiau nei kūrybinės ar reklamos gamybos įmonės. Pavyzdžiui, „Verslo žinių“ sudarytame didžiausių šia veikla užsiimančių agentūrų 15-uke bemaž visos jų per praėjusius metus skaičiavo dviženklį augimą, o tradicinių reklamos agentūrų kryptis gerokai nuosaikesnė.
Daugiau skaitykite čia.