Penki svarbūs klausimai darbdavio komunikacijos specialistui
Data: 2019 m. sausio 20 d.
Darbdavio įvaizdį padeda kurti istorijos. Galima siekti, kad apie jūsų vertybes, misiją ar sėkmės pavyzdžius kalbėtų kiti, tačiau patys geriausi įmonės istorijų pasakotojai yra jos darbuotojai. Tik svarbu užtikrinti, kad nedidelės komunikacinės klaidos nesukeltų didelių nuokrypių.
Siekiant, kad socialiniuose tinkluose aktyviai komunikuojantys kolegos sėkmingai prisidėtų prie darbovietės įvaizdžio kūrimo, pakaks 5 svarbių klausimų, tiksliau, atsakymų į juos – šiais dalijasi skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“ direktorė Jarūnė Narkevičiūtė.
Kokiais veiksmais savo socialinių tinklų paskyrose darbuotojai gali prisidėti prie darbdavio įvaizdžio kūrimo?
Pačių darbuotojų pasakojamos istorijos prikausto skaitytojo dėmesį – jos tarsi pralaužia „stiklines lubas“ ir suteikia galimybę įmonę pažinti iš arti. Pavyzdžiui, pristatote naują produktą, kuriuo tikrai didžiuojatės. Pranešimu pasidalijate korporatyvinėje paskyroje, o savo įspūdžius apie naująjį produktą asmeninėje paskyroje pristato ir darbuotojas. Pastaroji žinutė – daug galingesnė. Ji gali papasakoti, kaip pats darbuotojas prisidėjo prie produkto kūrimo, su kokiais iššūkiais susidūrė, ką planuoja įgyvendinti vėliau – ir taip sulaukti didesnio susidomėjimo nei oficialusis pranešimas.
Beje, nors įprasta manyti, kad kolegų akimirkos iš Kalėdų vakarėlių ar komandos formavimo veiklų niekam nebeįdomios, nes jomis gali pasigirti kone kiekviena įmonė, patarčiau ir jų nepalikti nuošalyje. Būkite kuo labiau matomi – tai didins įmonės žinomumą, kuris stipriai koreliuoja su patrauklumu.
Kalbėdami patys, darbuotojai padės pritraukti ir naujų kandidatų. Raginčiau visada pasidalinti atvira darbo pozicija. Rekomendacijų ieško visi ir jei informaciją apie darbo vietą suteikia draugas, o ne korporatyvinis įmonės puslapis, ja pasitikime labiau.
Skaitykite daugiau čia.