Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje
Data: 2019 m. vasario 25 d.
Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.
Savo kandidatūrą Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai gali teikti patys arba juos turėtų rekomenduoti įmonės vadovai bei kolegos. Paraiškas galima pildyti iki vasario 28 d.
Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Light Conversion“ direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.
Algirdas Juozapavičius, „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“, UAB „Light Conversion“ direktorius, teigia, kad rinkodaros vadovas padeda priimti efektyvesnius sprendimus verslo tikslų įgyvendinimui.
„Rinkodaros vadovo rolė prasideda nuo strateginių klausimų: įmonės, produktų ir prekės ženklo pozicionavimo, korporatyvinės įmonės kultūros formavimo, socialinės atsakomybės politikos ir seka iki komunikacijos bei rinkodaros. Bet kurioje šiuolaikinėje, dinamiškoje ir atviroje pokyčiams organizacijoje vis didesnę svarbą atlieka viena iš rinkodaros sudedamųjų – komunikacija“, – pabrėžia p. Juozapavičius.
Savo ruožtu Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.
Plačiau skaitykite čia.