Metų CMO ir efektyviausių rinkodaros projektų rinkimai
Data: 2019 m. vasario 18 d.
„Verslo Žinios” kviečia teikti paraiškas PASSWORD Efektyviausių rinkodaros kampanijų konkursui ir susirungti dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo. Organizacijos savo įdomiausius 2018 m. rinkodaros projektus gali teikti iki vasario 28 d. „Verslo žinių“ organizuojamo konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „PASSWORD 2019“ kovo 21 d.
Konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Konkurso paraišką galite atsisiųsti paspaudę šią nuorodą: https://konferencijos.vz.lt/password/paraiska-2019.doc.
Įvertinusi paraiškas, komisija skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas bus kviečiami pristatyti konferencijoje „PASSWORD 2019“. Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Daugiau apie konkursą ir vertinimo komisiją šioje nuorodoje: https://www.vz.lt/rinkodara/2019/01/30/password-2019-efektyviausi-rinkodaros-projektai-ir-metu-cmo.
Metų rinkodaros vadovas
Kartu „Password 2019“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo ar siūlyti kandidatūras iki vasario 25 d.
Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ kovo 6 d.
Šiais metais rinkimų komisiją sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Šviesos konversija“ direktorius, ir „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė, ir 7 „LiMA“ valdybos nariai.