LiMA DAY Šiauliai'19 verslininkus kvietė sustiprinti savo prekinį ženklą.
Data: 2019 m. kovo 04 d.
Sėkmingas prekės ženklas yra tapatus sėkmingam verslui, todėl šių metų LiMA konferencijos tema – „Sustiprink savo prekės ženklą“. „Vis dar pasigirsta svarstymų, kad prekės ženklo vystymas yra svarbus tik didelėms įmonėms, o mažiems vietos verslams tai nėra itin aktualu. Tačiau visiškai nesvarbu verslo mastas, tvirtas prekės ženklas padeda užsitikrinti klientų meilę ir lojalumą. Jis yra įmonės tapatybės ir rinkodaros pagrindas, ir kuo tvirtesnis jis bus, tuo geresnę poziciją rinkoje užims įmonė“, – sakė Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė.
Pasak LiMA komunikacijos vadovės Linos Vaikšnorienės, tai, kad šiųmetinė konferencijos tema sulaukė populiarumo, įrodo ir dalyvių gausa – į Šiaulių areną sugūžėjo 150 dalyvių. „Tema skirta ne tik marketingo atstovams. Ji yra gerokai platesnė, todėl aktuali tiek mažoms, tiek didelėms verslo įmonėms. Na, o prekės ženklas, kurį turi visos įmonės, yra pagrindinis konkurencinis elementas“, – teigė L. Vaikšnorienė.
Daugiau skaitykite etaplius.lt