„LiMA CMO SUMMIT 2019” konferencija pratęsiama: vyks kovo 27 dieną
Data: 2019 m. kovo 14 d.
Koks turi būti šiuolaikinis marketingo vadovas (CMO)? Kokias kompetencijas ugdyti? Kaip išmaniai priimti sprendimus? Į šiuos klausimus atsakymų bus ieškoma marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’19”, kuri vyks kovo 27 dieną. Kovo 6 d. dėl nenumatytų aplinkybių nutraukta konferencija bus pratęsiama su papildyta programa.
„Du nauji pranešėjai prisidės prie konferencijos temos išpildymo. Tikimės, kad 12-os verslo, marketingo ir mokslo lyderių pranešimai įkvėps marketingo vadovus svarbiems projektams, kilimui karjeros laiptais, organizacijos plėtrai ar efektyvesniam komandos ar procesų valdymui,”- pažymi LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO SUMMIT 2019” skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), subūrusi net 1000-čio narių marketingo bendruomenę, prisideda prie marketingo vaidmens stiprinimo tiek įmonėse, tiek visuomenėje ir siekia įvertinti marketingo vadovų įtaką verslo rezultatams.
Daugiau apie konferenciją „LiMA CMO SUMMIT 2019” rasite: www.cmosummit.lt arba Facebook.