Naujienos

 

Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai

Data: 2018 m. gruodžio 10 d.

„Vis daugiau vartotojų darosi sąmoningesni, išsako aiškią savo poziciją ir jos laikosi. Savo ruožtu prekių ženklams pelnyti vartotojų pasitikėjimą darosi ypatingai svarbu. Prekių ženklai vartotojo dėmesį gali tikėtis patraukti nebe dar vienu nauju produktu, nauju skoniu ar tobula kokybe, o būdami aktualūs žmonėms, kalbėdami apie tai, kas svarbu vartotojams, reaguodami į situaciją“, – teigia tendencijų analitikė Christine Boland.

 

Daugiau simpatijų pelno tie prekių ženklai, kurie investuoja į tvarumą, ekologiją, žmogaus teises, socialines problemas.

 

„Nieko naujo nepasakysiu, gyvename pokyčių metu, tarptautiniai viešbučių tinklai negali sustabdyti „Airbnb“ plėtros, taksi bendrovės – „Uber“. Verslai turi išmokti prisitaikyti gyventi ir augti prie pasikeitusių sąlygų. Surasti naujus augimo kelius“, – konferencijoje „LiMA Day 2018“ kalbėjo p. Boland.

 

Pasak jos, ribos trinasi visur. Jei paimtume mažmeninę prekybą, matome, kad prekybos centrai tampa kartu ir restoranais, knygynai – kavinėmis ir t.t. „Amazon“, šį sausį Siatle, Vašingtono valstijoje, atidarė pirmą parduotuvę be kasų, ir automatizuotų parduotuvių tinklą plečia ir toliau.

 

„Instagram“ kompiuterizuotą modelį Lil Miquela seka daugiau nei 1,5 mln. gerbėjų.

 

„Dabar žengiame dar toliau – „Prada“ ją pasitelkia kaip modelį pristatyti savo naujausią kolekciją, o sulaukę žinutės į savo užklausimą, nebegalime atskirti mums atsakė robotas ar žmogus. Technologijos mums, kūrybos žmonėms, atveria naujas galimybes, tik reikia tai taikliai išnaudoti“, – svarbą brėžia p. Boland.



Plačiau skaitykite čia.