Kaip „neperdegti“ rinkodaros vadovui
Data: 2019 m. sausio 14 d.
Didžiausias priešas – monotonija
Norint gerai dirbti rinkodarininko darbą, būtina nuolat mokytis naujų dalykų, išlikti smalsiam, nebijoti eksperimentuoti. Bet ką daryti, jei darbe viskas jau atrodo žinoma, o motyvacija kažkur dingo? Ar tai ženklas, kad būtinai reikia keisti darbą, o gal apskritai padaryti profesinę pertrauką? Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotoje diskusijoje kalbėta apie profesines kryžkeles, kuriose atsiduria rinkodaros vadovai.
Bendrovės „Citus“ rinkodaros vadovas Paulius Pocius, praėjusiais metais susišlavęs apdovanojimus už prekės ženklui „Gritė“ kurtas kampanijas, po to daugeliui netikėtai nusprendė keisti darbą. Jis pats sako, kad toks sprendimas buvo gana paprastas – jis tiesiog sąmoningai save išstūmė iš komforto zonos. „Apdovanojimai laimėti, tikslai pasiekti, tad dariau prielaidą, kad gali atsirasti monotonija ir išsistūmiau į ne komforto zoną“, – pasakojo jis.
Rinkodaros vadovo darbą jis apibūna kaip balansavimą tarp per didelės drąsos ir monotonijos. Jo nuomone, nesusiduriant su naujais iššūkiais, net pats nepajutęs gali išsisemti – o tuomet jau ir tu pats būsi kitiems neįdomus.„Man marketingistas yra toks žmogus, kuris visada pasiruošęs eiti vadinamą ekstra mylią ir viskuo domėtis. Ši profesija tuo ypatinga, kad niekada negali sustoti – turi tobulėti, nes visi nuvažiuos, o tu liksi“, – kalbėjo P. Pocius.
Skaitykite daugiau čia.