Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo
Data: 2019 m. vasario 18 d.
Tokiomis nuostatomis dalijasi Tadas Kupscys, „Omnicom Media Group“ skaitmeninės rinkodaros ir duomenų analitikos departamento vadovas, asociacijos KOMAA atstovas, „Password 2019“ komisijos narys.
„Taikli įžvalga visuomet buvo ir yra vienas svarbiausių sėkmingos kampanijos ingredientų. Tačiau galima pastebėti, kad situacija yra šiek tiek pasikeitusi: jei anksčiau daugiausiai pastangų ir laiko buvo skiriama problemos analizei ir įdėjai, kuri turėdavo tapti sprendiniu, šiandien kampanijos planavimas atlieka ne ką mažesnį vaidmenį“, – kalba p. Kupscys.
Vartotojų dėmesiui tampant vis labiau fragmentuotam, svarbu apgalvoti, kaip pasiekti ir sudominti skirtingas vartotojų grupes, kaip efektyviau perteikti žinutę skirtingose platformose.
Emocijos svarba
„Reklamos efektyvumo apdovanojimuose jau ilgą laiką stebime lyderystę tų prekių ženklų, kurių kampanijose dominuoja stipriai išreikšta emocija. Tai kampanijos, kurios yra kūrybiškos ir pritraukia visuomenės dėmesį, kurias norime aptarti draugų ar kolegų rate“, – kalba p. Kupscys.
Tačiau kūrybiškumas ar perdėtos emocijos savaime negarantuoja verslo sėkmės, todėl nėra būtina pasitelkti kačiukus ar šuniukus savo komunikacijoje, kelti šypseną ar spausti ašarą – tokia reklama gali pritraukti daug visuomenės dėmesio, tačiau visiškai nemotyvuoti rinktis prekės ženklo.
„Motyvacija pasirinkti tai, ką prekės ženklas siūlo, turėtų būti kertinis kampanijos atributas“, – pabrėžia p. Kupscys.
Daugiau skaitykite čia.