Julius Kaknevičius. Ko marketingistas tikisi iš dizainerio?
Data: 2019 m. kovo 04 d.
Esu įsitikinęs, kad komunikacijoje 30 proc. sudaro KĄ tu pasakai, o 70 proc. – KAIP tu tai pasakai. Panašiai yra ir su dizainu marketinge – forma pasako daugiau negu turinys. Todėl marketingo ir dizaino meilė yra sena kaip pats marketingas – kiekvienas save gerbiantis marketingistas šone turės žmogų su „gera akim dizainui“, kuris pasitelkęs reikiamus burtus padarys, kad pamačius formą, norėtumei pasigilinti ir į turinį.
Apie tai, kas tą meilę stiprina iš dizainerio pusės, yra daug straipsnių ir dar daugiau meme’ų. Nori būti mylimas dizainerio – neprašyk: „sumesk greitą“, „padidink logotipą“, „čia daug baltos vietos, galėčiau dar įsprausti turinio“, duok protingus terminus, aiškiai pateik užduotį ir dar aiškiau duok grįžtamąjį ryšį, na ir t.t. Bet dabar aš apie tai, ko marketingistas tikisi iš dizainerio, nes „it takes two to tango”.
Daugiau skaitykite: delfi.lt