Naujienos

 

Įžvalgos iš Influencerių marketingo konferencijos Londone

Data: 2018 m. spalio 30 d.

Be galo įdomi ir išsami kompanijos Marks&Spencer atvejo analizė.

 

Per trejus metus M&S yra turėję 159 pasaulines influencerių kampanijas savo pagrindinėse rinkose, kurių dėka jie pasiekė 17.5 mln. vartotojų. Pagrindinis M&S kampanijų tikslas - srauto generavimas ir pardavimų skatinimas.

 

M&S daugiausiai dirba su makro influenceriais (nuo 50000 iki 300000 sekėjų), nes, matuodami rezultatus, jie ilgainiui padarė išvadą, kad ši nuomonės formuotojų grupė jiems generuoja geriausius pardavimus. O geriausias kanalas pardavimų skatinimui jiems - Instagram stories, iš kurio influenceris vartotoją gali nukreipti tiesiai į M&S el. parduotuvę. Visgi kompanijos atstovai pabrėžė, kad vienkartinės integracijos yra efektyvios mažiau efektyvios. M&S bendradarbiavimą su influenceriu supranta kaip ilgalaikę partnerystę: su influenceriu jie sukuria bent 3-4 įrašus ir 15 įvairių Instagram stories serijų (nuo apsipirkimo iki kasdieninių drabužių derinių kūrimo), kol influenceris pradeda generuoti pardavimus, kuriuos jie matuoja pagal unikalias influenceriui suteikiamas nuorodas. Vadinasi, vartotojui reikia laiko, kad patikėtų nuomonės formuotojo rekomendacija

 

 

Daugiau skaitykite čia.