Naujienos

 

Tomas Bartninkas. Baimė visagalė

Data: 2018 m. spalio 22 d.

Mūsų šalyje (beje, kaip ir visame pasaulyje) dažniausiai naudojama atgalinė eiga, t.y. kai dėl baimės stabdomi įdomūs, netikėti ir drąsūs rinkodaros ir komunikacijos projektai. Spaudžiant atbulinį aidi skambiai bailios frazės: „įdomu, bet per drąsu“, „faina, bet per daug kūrybiška“, „o ką kiti pagalvos“, „šaunu, nors mums dar per anksti“. Rinkodaroje, kaip ir gyvenime, baimė yra gynybinis inkstinktas. Bijoma, kad nepasiseks, kad viršininkui nepatiks ar kad atleis iš darbo. Taip galingiausiu rinkodaros varikliu tampa išjungtas arba laisvos eigos variklis. Nes taip saugiausia. Nieko nedarai, variklį tausoji ir degalų sutaupai. Viskas faina, bet jei nieko nedarai, tai niekas ir nesikeičia. O ir variklis beviltiškai pasensta. Ir tave pradeda lenkti kiti.

 

Man imponuoja ta kita baimė. Baimė vedanti pirmyn. Kiek per savo karjerą prisidėjau prie sėkmingų projektų, jie visi man kėlė siaubingą baimę. Baimę, kad apsijuoksime, baimę, kad prarasime klientą, baimę, kad niekas nesupras idėjos ar dar didesnę baimę, kad dirbu su bepročiais, praradusiais baimės jausmą.

Daugiau skaitykite čia: