Sociologas M. Kalanta: Lietuvos vartotojams labiau rūpi nuolaidos ir akcijos, o ne socialinė atsakomybė
Data: 2019 m. liepos 04 d.
Lietuvos ekonomikai dar reikia nueiti didelį kelią, siekiant priartėti prie išsivysčiusių šalių Vakaruose ir pasiekti deramą valstybės ekonominės gerovės lygį. Bendrai kalbant, verslo padėtis šalyje nėra bloga, tačiau itin svarbu skatinti verslų augimą, sako sociologas, „Verslios Lietuvos“ analitikas, Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) absolventas Marius Kalanta.
Įvairiapusišką žinių bagažą sukaupęs ekspertas, šiandien darbe derinantis skirtingas disciplinas, 2015-aisiais kartu su kitais ekspertais įsteigė KOG rinkodaros ir komunikacijos institutą, taip siekdamas spręsti įsisenėjusią Lietuvos ekonomikos ir inovacijų problemą – nepakankamą mokslo ir verslo bendradarbiavimą.
Viena svarbiausių sričių, kuriai institutas skiria dėmesį, yra neurorinkodara – tarpdisciplininiai tyrimai, sujungiantys neurologiją ir rinkodarą, analizuojant vartotojų kūno kalbą, širdies pulsą ir kitas reakcijas, kuriant personalizuotas reklamas, reaguojant į besikeičiančius individualius poreikius.
„Neurorinkodara yra sparčiai tobulėjanti sritis, tiek dėl svarbių neuromokslinių smegenų veiklos atradimų, tiek dėl didėjančių praktinio taikymo galimybių. Jos dėka, apjungiant neuromokslo ir elgsenos ekonomikos atradimus bei tyrimo metodus, atsiveria papildomos galimybės pažinti vartotojų motyvaciją ir elgesį“, – paaiškina specialistas.
Šios novatoriškos srities metodus išnaudoja „Microsoft“, „Disney“, „Coca-Cola“, „Google“ ir daugybė kitų įmonių – pavyzdžiui, tiriant, į kurią vizualios reklamos dalį krypsta vartotojų akys, vertinant, su kokiomis emocijomis siejamos skirtingos spalvos, ir netgi magnetinio rezonanso dėka nustatant, kokia reklama iššaukia didžiausią smegenų aktyvumą bei labiausiai skatina pirkti produktą ar paslaugą.
Daugiau skaitykite čia.