Influenceriai ar brand ambasadoriai?
Data: 2019 m. rugpjūčio 05 d.
Kol dauguma LT brandų intensyviai dirba su influenceriais, Thermowave daugiau dėmesio skiriame brando ambasadoriams. Šiuo metu turime 13 bėgikų, alpinistų, ekspedisijų vadovų bei aktyvaus laisvalaikio entiuziastų ne tik iš Lietuvos, bet ir Austrijos, Vokietijos, Lenkijos, Slovėnijos, Himalajų ir kt.
Kodėl mano nuomone plėtojant marketingą verta skirti laiko darbui su ambasadoriais?
1. Nes jie ne tik nusifotografuoja su mūsų produktais, bet juos ir pratestuoja kuo įvairesnėmis realiomis ir net ekstramaliomis sąlygomis, skirtingomis temperatūromis, skirtingose rinkose. Ir tik taip mes gauname pirminę tikrą informaciją ką ir kaip mes turime patobulinti, kol produktas užkariaus parduotuvių lentynas. Man įdomu kiek brand‘ų taip renka pirminius atsiliepimus?
2. Ambasadoriai ištikimesni. Ir ne tik dėl to, kad influenceris šiandien įkels į savo soc.tinklus nuotraukas su Thermowave, o rytoj jau su Nike ar Patagonia, ir reklamuos juos dėl tų pačių savybių. O ambasadoriai net neprašomi dalijąsi brand'o naujienomis, dalyvauja apklausose, apklijuoja mūsų lipdukais savo snieglentes ir netgi asmenines mašinas ir pan. Jie tiki tavo produktu, taip kaip tu tiki pats.
3. Ir dar dėl to jausmo, kurį patiri kai ambasadorius su tavo kuruojamu produktu užkopia į pavojingiausią kalno viršūnę ar atsiunčia nuotrauką po dar vienos išskirtinės pergalės. Ir tokia gauta nuotrauka savo verte neprilygs net ir brangiausios fotosesijos rezultatui ne tik mums, bet ir mūsų klientams.
Vienintelis minusas – atitinkantį brando vertybes ir pateisinantį tavo keliamus lūkesčius ambasadorių yra daug sudėtingiau susirasti nei populiarųjį influencerį. Tačiau, kaip ir esu sakiusi anksčiau: visi sako, kad marketingisto darbas įdomus, tačiau niekas niekada nesakė, kad jis yra lengvas...
Visą straipsnį rasite čia.