Naujienos

 

Kokias klaidas darome pradėdami „Instagram“ verslo profilį?

Data: 2019 m. rugsėjo 12 d.

Kai kurie pradedantieji verslininkai mano, kad neverta investuoti laiko į verslo profilio kūrimą – juk viską galima daryti savo asmeninėje paskyroje. „Viskas priklauso nuo verslo ir industrijos. Tikrai ne visiems verslams būtina atskira paskyra. Tarkime, Lietuvoje dauguma grožio specialistų turi savo asmeninius profilius, kuriuose viešina savo darbus ir dalinasi patarimais. Šiuo atveju tai yra daug naudingiau nei fotografuoti grožio salono interjerą ar smulkias detales jame, ką įprastai randame verslo profiliuose“, – pasakoja socialinių tinklų ir skaitmeninės rinkodaros specialistė Laura Matukevičiūtė.

Gebėjimas prisitaikyti prie komunikacijos pokyčių

Pasak pašnekovės, ir „Instagram“, ir „Facebook“ ar „LinkedIn“ yra būtini bet kokiam verslui ir jo komunikacijai. „Dažnai girdžiu: „Aš B2B, mano klientai nesinaudoja socialiniais tinklais.“ Tai klaidingas mąstymas, nes 2019 m. visi turėtų būti pasiruošę prisitaikyti prie komunikacijos pokyčių ir ne tik susikurti aktyvius profilius, bet ir nuosekliai kelti naudingą informaciją“, – tikina specialistė.

Svarbu kokybė, o ne kiekybė

Pašnekovė pabrėžia, kad įmonėms nėra privalu turėti profilius visuose socialiniuose tinkluose. „Įmonėms nebūtina turėti profilių visuose socialiniuose tinkluose. Tiesiog reikia pasidaryti analizę ir išsiaiškinti, kur yra jų tikrieji potencialūs klientai. Taip pat manau, kad geriau yra turėti vieną, bet kokybišką profilį negu kelis, kuriuose informacija kartojasi, nes kiekvienas socialinis tinklas turi atlikti atskirą funkciją“, – pasakoja L. Matukevičiūtė.

Klaidos, daromos kuriant verslo profilį

„Turime 150 spaudos ženklų, kuriais galime papasakoti savo auditorijai, kas esame ir kuo užsiimame, bet dauguma nesivargina ne tik parašyti adreso ar teisingo kontaktinio numerio, bet ir pridėti grotažymių, kurios padidina galimybę būti atrastiems potencialių klientų“, – pasiteiravus apie klaidas, kurias dažnai daro kuriantieji verslo puslapį socialiniame tinkle „Instagram“, atsako socialinių tinklų ir skaitmeninės rinkodaros specialistė.

 

Plačiau skaitykite čia.