Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei
Data: 2019 m. rugsėjo 09 d.
Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą, socialinis tinklas „LinkedIn“ gali tapti naudingu įrankiu.
Pasak „Hubspot“ platformos, „LinkedIn“ yra 277% efektyvesnis kanalas už „Facebook“, pritraukiant potencialius B2B klientus. Kaip teigia „LinkedIn“ atstovai, net 90% TOP pardavimo vadybininkų naudoja socialinius tinklus kaip pardavimo įrankį.
Jei jūsų įmonė naudojasi „Facebook“ jau kelerius metus, tikriausiai pastebėjote, kad žmonių įsitraukimas smarkiai sumažėjo. Sekėjai rečiau spaudžia „patinka“ mygtuką ir komentuoja jūsų sukurtą turinį.
Taip yra, nes „Facebook“ jau kelis metus tendencingai mažina organinių žinučių pasiekiamumą, todėl norėdami padidinti savo turinio sklaidą, turėsite pirkti reklamą.
Šiame kontekste „LinkedIn“ turi didelį pranašumą – daugelis ekspertų įvardija, kad tai yra vienas iš geriausių socialinių tinklų, kuriame įkelta žinutė gali organiškai pasiekti didžiausią žmonių skaičių. Vadinasi, jums nereikia papildomai investuoti pinigų į turinio sklaidą. Jeigu jūsų sukurtas turinys yra įtraukiantis ir aktualus, jis organiškai pasieks didelę auditoriją be papildomų pastangų.
Plačiau skaitykite čia.