Dominyka Venciūtė. Jūsų asmeninio prekės ženklo kūrimas: 3 pakopos
Data: 2019 m. rugsėjo 09 d.
Kodėl kai kurių žmonių teikiamos paslaugos ir produktai mums atrodo patrauklesni už kitus? Nepaisant to, kad siūloma prekė – tokia pati, kai kurie, plika akimi nematomi elementai prie tam tikrų žmonių mus traukia labiau nei prie kitų.
Kad tai suprastume geriau, pravartu įsigilinti į keletą esminių rinkodaros principų.
Philipas Kotleris, žinomas kaip moderniosios rinkodaros tėvas, teigia, kad produktų kūrėjai turėtų apie produktus ir paslaugas galvoti trejomis pakopomis. Kiekviena jų prideda vis daugiau vertės vartotojui: pagrindinis produktas, faktinis produktas ir papildytas produktas.
Pakalbėkime apie mums įprastą produktą ir panaudokime „iPhone“ kaip pavyzdį. Pagrindinis, vertę kuriantis produkto elementas šiuo atveju – galimybė skambinti, siųsti žinutes ir naršyti internete, neskaitant kitų ypatybių, kuriomis pasižymi įrenginys. Bet ar „iPhone“ mes perkame tik dėl to? Greičiausiai, ne.
Taip prieiname prie antrosios produkto pakopos – faktinio produkto. „iPhone“ kontekste, į faktinį produktą įeina jo dizainas, kokybės lygis, prekės ženklo pavadinimas ir netgi pakuotė – visos šios dalys bei stilistika sudaro visumą, pridedančią pagrindiniam produktui daugiau vertės. Bet ar visada pakanka turėti faktinį produktą, kad vartotojai jį pirktų? Vėlgi, greičiausiai – ne.
Plačiau skaitykite čia.