Šarūnas Sakalauskas: viena „LinkedIn“ sėkmės priežasčių – protingas kopijavimas
Data: 2019 m. spalio 08 d.
„LinkedIn“ protingai kopijuoja kituose socialiniuose tinkluose pasiteisinusius įrankius, Žinių radijo laidoje „Rinkodaros guru“ sako „Httpool“ Lietuvoje vadovas Šarūnas Sakalauskas. Anot jo, šiomis dienomis „LinkedIn“ yra pagrindinė verslo turinio platforma, kuri sukūrė apie 150 marketingui skirtų įrankių – nuo remiamų laiškų iki unikalaus tikslinės auditorijos pasiekimo.
Žinių radijo laidoje „Rinkodaros guru“ vedėjas Giedrius Juozapavičius ir „Httpool“, kuri atstovauja socialinius tinklus „LinkedIn“, „Facebook“, „Twitter“ Lietuvoje, vadovas Šarūnas Sakalauskas diskutavo tema „LinkedIn“ verslui ir marketingui – ką privalu žinoti?“
– Turbūt nepameluosiu, jei sakysiu, kad prieš kokius 5–7 metus apie „LinkedIn“ kalbėdavai kaip apie labai nišinį socialinį tinklą, kuris jungia specifinę, kažkiek verslininkų, bendruomenę. Kaip visa tai keičiasi? Koks „LinkedIn“ yra šiandien?
– Gal net prieš trejus metus. 2016 metais „Microsoft“ nusipirko „LinkedIn“ už 26 mlrd. dolerių. Jie pakeitė „LinkedIn“ pozicionavimą – šiai dienai jis verslo turinio platforma. Pozicionavimas kito. Visi pažintį su juo pradėjome kaip su savęs prisistatymo, asmens prekės ženklo kūrimo platforma. „LinkedIn“ buvo vieta, kurioje ieškojome darbo ar darbuotojų, o tai labai smarkiai pasikeitė.
Pamirškime apie „LinkedIn“, kaip tik vien šitiems dalykams skirtą platformą: dabar jis yra ne tiesiog verslo turinio platforma, bet pagrindinė verslo turinio platforma, kuri, vadovaujantis pasauliniais tyrimais, ypač pirmoje dienos pusėje gauna tiek verslu besidominčių asmenų dėmesio, kiek negauna jokia kita socialinė medija.
Iš tikrųjų pozicionavimo pakeitimas buvo sėkmingas: „LinkedIn“ išgyvena aukso amžių ir pamažu tampa visuotiniu socialiniu tinklu. Apie „LinkedIn“ kalbame ne tik tada, kai norime plėstis su verslais, kai šnekame apie dideles korporacijas, B2B. Tai tampa visos mūsų veiklos turinio platforma – ar mes esame freelanceriai, ar smulkios vidutinės įmonės vadovai. Tai tampa platforma, kurioje išskirtinai pozityvus turinys, lyginant su medijų kontekstu. „LinkedIn“ stiprėja ir per tą laikotarpį nuėjo kelionę iš „nice to have“ iki „must have“. Kitaip sakant, iš to, kad buvo galima turėti arba galima neturėti, dabar, jei verslo nėra „LinkedIn“, į jį jau žiūrima kreivai.
Plačiau skaitykite čia.