Maisto ir gėrimų paroda BAF: nuo rinkodaros klaidų iki technologinių startuolių
Data: 2019 m. spalio 29 d.
Lapkričio 7-9 dienomis vykstanti maisto ir gėrimų paroda BAF programą šiemet plečia ne tik žinomų žmonių kulinariniais šou, meno performansais, geriausio jaunojo virėjo ir maisto vagonėlių rinkimais, tačiau įvyks ir geriausio maisto technologijų startuolio rinkimai bei ženkliai ūgtels konferencijų dalis.
„Turėsime dvi konferencijas. Vienoje pranešimų ašimi, kaip ir kasmet, yra produkto pakuotė ir dizainas, o kitoje konferencijoje – kur kas daugiau naujovių“, – pranešime žiniasklaidai cituojama BAF parodos vadovė Lilijana Dirsienė.
„BAF Summit“ tema – kaip sustiprinti HORECA sektoriaus verslus
Šių metų naujovė – „BAF Summit“ – nemokama konferencija visiems BAF parodos lankytojams, kuri vyks lapkričio 7 d. Joje visas dėmesys skiriamas verslams susijusiems su gastronomija, tačiau žinių ir idėjų apie plėtrą, pozicionavimą bei rinkodarą čia atras ir kitų verslų atstovai.
„Ne paslaptis, kad svetingumo sektorius Lietuvoje auga. Daugėja ne tik keliautojų, vietinių lankytojų, bet ir naujų vietų, produktų, kurie ima tarpusavyje konkuruoti. Išsiskirti darosi vis sunkiau, tačiau būtina“, – „BAF Summit“ atsiradimo tikslą komentuoja L. Dirsienė.
Patirtimi konferencijoje šiemet dalinsis savo srities profesionalai, žinomų prekės ženklų rinkodaros vadovai, plėtros į užsienį ekspertai. Visų pranešimų tikslas – padėti išplėsti ir sustiprinti HORECA sektoriaus verslus.
Plačiau skaitykite čia.