Naujienos

 

Ką apie „Facebook“ būtina žinoti verslui?

Data: 2019 m. rugsėjo 23 d.

Nors vis dažniau kalbama apie tai, kad socialinio tinklo „Facebook“ auditorija po truputį „sensta“, šis kanalas vis dar neabejotinai išlieka didžiausias socialinis tinklas, leidžiantis pasiekti daugumą internetu besinaudojančių vartotojų. Todėl plėtojant prekės ženklo žinomumą nebūti jame yra gana rizikinga, tačiau prieš pradedant komunikaciją reikia tinkamai sudėlioti strategiją ir pasiryžti nuosekliai kurti kokybišką turinį. Kitu atveju, pasiekti norimų rezultatų bus kur kas sudėtingiau, o kartais net neįmanoma.

Investicijos ir nuoseklus darbas

Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ įkūrėja ir vadovė Laura Domarkė sako, kad „Facebook“ socialiniame tinkle turi būti tie, kurie turi ką papasakoti ir parodyti. „Seniau tai buvo aktualiausia taip vadinamam B2C (verslas klientui) sektoriui, tačiau pastaruosius kelis metus tai tapo neatsiejamu kanalu B2B (verslas verslui), norint pasiekti specialistus ar potencialius darbuotojus. Taip pat – tai itin svarbus tinklas formuojant asmeninį prekės ženklą“, – sako L. Domarkė.

Pašnekovė įsitikinusi, kad prieš apsisprendžiant, ar verta investuoti į komunikaciją „Facebook“ kanale, pirmas ir reikšmingiausias klausimas turėtų būti – ar turėsite, ką pasakyti? „Reikėtų nepamiršti, kad svarbu kurti įtraukiantį, kokybišką turinį. Turi būti nuoseklus ir originalus komunikacijos tonas, kokybiški vizualai, turinio kokybė ir turinio testavimas.

Nepamirškite, kad iš socialinių tinklų tikimasi gyvo ir greito bendravimo su auditorija. Ne mažiau svarbu, ar ten yra jūsų potencialus klientas ar darbuotojas. Iš esmės sprendimą reikėtų priimti kuriant bendrą marketingo strategiją – išsikelti tikslus ir įvertinti, ar „Facebook“, jūsų konkrečiu atveju, yra tinkamas komunikacijos kanalas“, – primena L. Domarkė. 
Kūrybinės rinkodaros agentūros vadovė sako, kad plėtojant komunikaciją būtina paskirti biudžetą komunikacijos sklaidai. „Neverta komunikuoti per „Facebook“ ir neskirti jam reklamos biudžeto. Dažnai naujas verslas mano, kad turinys „pasidarys“, kai bus laiko, o biudžeto nereikia. Realiai – tai investicija ir nuoseklus darbas, norint pasiekti apčiuopiamų rezultatų“, – atkreipia dėmesį pašnekovė.

 

Plačiau skaitykite čia