Naujienos

 

Ilona Lekavičiūtė. Darbdavio įvaizdžio formavimas – neatskiriama verslo dalis

Data: 2019 m. lapkričio 11 d.

Remiantis „Glassdoor“ tyrimu, dauguma žmonių (69 proc.) atsisakytų pasiūlymo įsidarbinti prastą reputaciją turinčioje įmonėje, net jeigu tuo metu ir intensyviai ieškotų darbo. Kompanijoms intensyviai konkuruojant dėl geriausių talentų rinkoje, teigiamas darbdavio įvaizdis tampa viena svarbiausių sėkmingo verslo sudedamųjų dalių.

 

Apie penkias pagrindines darbdavio įvaizdžio formavimo tendencijas pasakoja bei patarimais dalijasi „Western Union Lietuva“ komunikacijos vadovė Ilona Lekavičiūtė. Ši bendrovė jau kelerius metus iš eilės yra tarp pirmaujančių Lietuvos kompanijų reputacijos indekso tyrimuose. I. Lekavičiūtė tiesiogiai prisidėjo prie šių rezultatų, o šiais metais įgijo tarptautinio koledžo „Employer Brand College Leadership“ sertifikatą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

1. Darbdavio įvaizdis kaip integruota verslo funkcija

 

Ilgą laiką darbdavio įvaizdžio formavimas buvo laikomas žmogiškųjų išteklių arba komunikacijos disciplinų dalimi. Tačiau situacija sparčiai keičiasi – didelėms įmonėms, konkuruojančioms dėl įvairių sričių specialistų, nebeužtenka vykdyti tik įdarbinimo ar talentų pritraukimo funkcijų.

 

Bendrovės suvokia, jog šiais laikais svarbu žvelgti į bendrą vaizdą: kurti ne tik vienerių metų strategiją, bet ir susitelkti į darbuotojų įtraukimą bei išsaugojimą, rūpintis vidine ir išorine komunikacija. O tam būtini nauji įgūdžiai – išmanyti socialinių tinklų algoritmus, technologijas, gebėti generuoti kūrybiškas ir įtraukiančias idėjas, analizuoti duomenis ir tendencijas.

 

Taigi, į darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimą verta įtraukti tiek komunikacijos bei žmogiškųjų išteklių, tiek ir kitų funkcijų vadovus, kurie strategiją praturtintų savo įžvalgomis ir kompetencijomis.

 

Plačiau skaitykite čia.