Tyrimas: kaip turinio rinkodara Lietuvoje keisis kitąmet
Data: 2019 m. gruodžio 06 d.
Žaibiškai išpopuliarėję socialiniai tinklai pakeitė ne tik tai, kaip mes bendraujame vieni su kitais, bet ir kaip priimame sprendimus pirkti. Gyvename atviro informacijos dalinimosi visuomenėje, ir pasaulyje, kuris yra perkaitęs nuo informacijos gausos. Normalu, kad aklai nebepasitikime pardavėjo teikiama informacija, ir norėdami įsigyti prekę ar paslaugą, pagalbos ieškome internete. Šių tendencijų pasekmė – prekių ženklai, Vakaruose jau kurį laiką dideles pastangas ir marketingo biudžetus nukreipę į turinio rinkodarą.
Turinio rinkodaros instituto (Content Marketing Institute) duomenimis, 91 proc. rinkodaros vadovų naudoja turinio marketingą pasiekti verslo klientams, 86 proc. verslas-vartotojui segmente dirbančių rinkodaros vadovų tvirtina, kad turinio rinkodara yra kertinė jų strategija.
Turinio rinkodara, kurios pagrindinis tikslas – kurti ne reklaminį, o iš tiesų naudingą turinį vartotojams, Lietuvoje vis dar sunkiai skinasi kelią. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) narės, komunikacijos agentūros „Adverum“ Lietuvoje atliktas tyrimas parodė, kad tik 24 proc. rinkodaros ir komunikacijos specialistų visiškai supranta, kaip vykdyti turinio rinkodaros kampanijas, rašoma pranešime žiniasklaidai. Tyrimo rezultatus RSVA renginyje „PR Impact“ pristačiusi „Adverum“ partnerė Ieva Naujalytė sakė, jog ne visi žino, kas yra turinio rinkodara, todėl nenuostabu, kad atsakymai į tyrimo klausimus tokie kontraversiški.
Ar tai, ką darote, yra turinio rinkodara, geriausiai atsako trys klausimai: ar jūsų turinio žmonės realiai ieško, ar šis turinys padeda išspręsti jų problemas ir ar jūsų turinys realiai padeda vartotojams apsispręsti dėl pirkimo, tai yra dėl jūsų sukurto turinio vartotojas jaučiasi visapusiškai informuotas?
Plačiau skaitykite čia.