Skaitmeninė rinkodara 2020 m. – be rožinių „išgelbėsiu pasaulį“ akinių
Data: 2019 m. lapkričio 25 d.
Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) surengtoje diskusijoje „Skaitmeninės komunikacijos tendencijos“ buvo apžvelgti praeities rinkodarinių sprendimų įpročiai, klaidos ir sudėlioti svarbūs taškai 2020-ųjų komunikacijai.
Į ką svarbu atkreipti dėmesį kitąmet? Kaip sukurti koreliaciją tarp idėjos ir finansinės naudos verslui? Kokiu būdu teks prisitaikyti prie technologijų ir visuomenės aktualijų?
Į šiuos ir kitus jūsų galvose besisukančius klausimus atsako Europos komunikacijos direktorių asociacijos (EACD) ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė, vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė ir skaitmeninės komunikacijos agentūros „Choco“ įkūrėjas bei „MoQ“ rinkodaros vadovas Tomas Nemura.
Pirmenybė – video turiniui
2020 metais video turinys aplenks rašytinį. Kaip įžvelgia Tomas Nemura, šiuo metu „podcastai“ išgyvena renesansą: „Visiškai normalu žiūrėti valandos „podcastą“ fone, užsiimant kitomis veiklomis. Labai gilus turinys, labai paprastai sukuriamas. Tie „podcastai“ renka neįtikėtinas auditorijas ir didelei žmonių daliai absoliučiai ne problema žiūrėti pusantros valandos turinį, nes jie tą daro šalia kitų dalykų.“
Kita vertus, kaip priversti auditoriją peržiūrėti ilgesnės nei trijų sekundžių trukmės video?
„Reikia sukurti tokius nepatogius video, kad būtų neįmanoma nuo jų atplėšti akių: taip greitai keisti turinį ekrane, kad jeigu žiūrovas bent mirktels arba nusisuks trumpam į šoną, iškart pames mintį. Ir tai veikia. Tokiu būdu minutės trukmės video šimtu procentų gali peržiūrėti beveik penkiasdešimt procentų vartotojų. Tuomet jų peržiūros kainuotų dešimt kartų mažiau, nei paprastai kainuoja“, – nurodo T. Nemura.
Plačiau skaitykite čia.