„Google“ griežtina politinės reklamos taisykles
Data: 2019 m. lapkričio 25 d.
„Google“ ruošiasi apriboti politinės reklamos galimybes: užsakovai nebegalės pasirinkti rodyti reklamą žmonėms pagal jų numanomas politines pažiūras. Politinės reklamos „Google“ galės būti nukreipiamos tik pagal tokias bendras kategorijas kaip amžius, lytis, gyvenamas miestas ar šalis.
Kaip rašo BBC, apribojimas šią savaitę pradės veikti Jungtinėje Karalystėje ir likusioje Europos Sąjungoje, o nuo 2020 m. sausio 6 d. bus pritaikytas pasauliniu mastu. Spėjama, kad šie pokyčiai gali turėti didelę įtaką kitais metais vyksiantiems JAV prezidento rinkimais.
„Google“ taip pat žada naikinti politines reklamas, kuriose skelbiama aiškiai melaginga informacija, pavyzdžiui, kai skelbiama neteisinga rinkimų data ar melagingai pranešama apie kurio nors kandidato mirtį. Tačiau tokios reklamos, kurias galima laikyti tik nuomonės išreiškimu, nebus šalinamos.
Plačiau skaitykite čia.