Naujienos

 

Antrosios „Full Digital“ konferencijos įspūdžiai: ką vieni kitiems pataria rinkodaristai

Data: 2019 m. lapkričio 05 d.

Kuo šiemet domisi skaitmeninės rinkodaros profesionalai? Po dienos, praleistos antrojoje konferencijoje „Full Digital“, atrodo, kad daugeliui jų svarbiausia – nepamesti kelio dėl takelio, kai dėl smalsumo išmėginti inovacijas, noro pasipuikuoti itin kūrybiškais sprendimais ar aukštais savimeilę glostančiais rodikliais pamirštama pagalvoti apie tai, o ko gi iš tiesų reikia verslui.

 

Metas grįžti į realybę

 

Toną, kad nereikia pernelyg įsijausti į žaidimus, dar pradėdamas konferenciją uždavė „City Bee“ vadovas Lukas Yla. Pats pagarsėjęs nestandartiniais sprendimais, tarp kurių ir per visą pasaulį nuskambėjusi bandymo įsidarbinti apsimetant pasiuntinuku, atnešusiu spurgas, istorija, L. Yla ragino kitus būti racionaliems, negalvoti, kad marketingas yra menas ir neieškoti pernelyg kūrybiškų sprendimų, kur jų gal visai nereikia, nes reikalingi ir veikiantys receptai jau yra išrasti.

 

„Havas“ grupės vadovas Lietuvoje Šarūnas Mikelevičius, lyg pratęsdamas mintį, kvietė konferencijos dalyvius susimąstyti, o kurgi dingo fokusas marketinge? Vienas iš jo patarimų – nepulti galvoti, ką galima klientams pasiūlyti naujo, tuo labiau – neskubėti investuoti pinigų ir resursų, bet verčiau gerai apgalvoti, koks sprendimas bus iš tiesų efektyviausias.

 

„Taip, reikia naujienų, reikia parodyti savo inovacijas, tik būkite įsitikinę, ar tos inovacijos išties validžios ir apgalvokite, kiek vertės jos gali atnešti kliento verslui“, – kalbėjo jis, siūlydamas rinkodaros srityje nuobodžius dalykus derinti su nenuobodžiais, jokiu būdu pirmųjų be reikalo neapleidžiant, jei tik jie yra veiksmingi.

 

„Idea Vilnius“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius atkreipė dėmesį ir į tai, kad planuojant rinkodarą internete dažnai yra pamirštami vyresni žmonės. Kaip ironizavo jis, kai kurių supratimu – tai yra tie, kuriems jau yra virš 40. Visgi, net ir išties senyvo amžiaus žmonės jau yra aktyvūs interneto vartotojai, nes tokiais tapti juos privertė šiuolaikinio gyvenimo realybė.

 

„Žmonės su skaitmeninėmis technologijom susiduria ne dėl kažkokios užgaidos, o dėl to, kad šiandieninis pasaulis verčia tai daryti. Internetas artimiausiu metu turėtų sparčiai keistis, nes jis neišvengiamai prisitaikys prie vyresnių žmonių“, – prognozavo J. Valatkevičius. O pokyčiai gali būti įvairialypiai, apimantys tiek elementariai parenkamų šriftų dydį ar ryškumą, tiek turinį ir jo aktualumą auditorijai, dažniausiai labai gerai žinančiai ko nori ir sutinkančiai skirti tam laiko.

 

Plačiau skaitykite čia.