Svarbiausi faktoriai, keičiantys internetinę rinkodarą: kas verslui atneš didžiausią naudą?
Data: 2020 m. vasario 05 d.
2019 metais internetinė rinkodara auginant verslą atliko didžiulį vaidmenį. Skaitmeninė rinkodara gyvybiškai svarbi išlieka ir 2020 metais: bus dar labiau akcentuojama ir darys milžinišką įtaką elektroninės komercijos plėtrai. Žinant internetinės reklamos svarbą kyla klausimas: kokios reklamos tendencijos prognozuojamos 2020-iesiems metams?
Šiame straipsnyje atsakysime į šį klausimą pristatydami net septyniolika 2020 m. tendencijų internetinės rinkodaros srityje.
1. Viena naujausių tendencijų – populiarėjanti reklama fizinių parduotuvių lankytojams. Manoma, kad artimiausiu metu platformos rodys žmonių, apsilankančių fizinėse parduotuvėse, skaičių. Šis rodiklis bus sekamas naudojant geolokacijos priemonę (angl. geo locations), pasitelkiant telefono buvimo vietą. Įrankis vadinasi „Google store visits“, tačiau kol kas jis ne visiems reklamuotojams yra prieinamas.
2. Paprastesnės „Google“ paieškos. Atlikus „Google“ BERT atnaujinimą, algoritmas daug geriau supranta šnekamąja kalba duotas užklausas, o tai turėtų sumažinti netikslių paieškų generavimą. Augant balso paieškoms, SEO specialistai daugiau dėmesio skiria ir skirs būtent šiam paieškos tipui.
3. Šiais metais yra ypač svarbu susikoncentruoti į prekinio ženklo žinomumo didinimą. Remiantis „Vengage“ duomenimis, 89 proc. rinkodaros specialistų svarbiausiu tikslu iškelia prekės ženklo žinomumo didinimą, o ne pardavimus. 91 proc. pirkėjų linkę pirkti žinomo prekinio ženklo prekes. Tad įmonės 2020 m. turės į prekinį ženklą investuoti daug daugiau negu kažkada prieš tai.
4. Socialinė komercija (angl. social shopping), leidžianti socialinių tinklų vartotojams tiesiogiai atlikti pirkimą per įrašus ar skelbimus nepaliekant socialinės žiniasklaidos svetainės ar programėlės. Apsipirkimas socialiniuose tinkluose nėra naujiena, tačiau nuo 2019 m. „Instagram Checkout“ pasirodymo socialinė komercija sulaukia vis daugiau dėmesio.
5. 2020 m. – mikro-influencerių era. Mikro-influencerių terminą šiais metais girdėsime dar dažniau. Šiuos nuomonės formuotojus galime apibrėžti kaip vidutinio dydžio influencerius, kalbančius nišinėmis temomis, tačiau puikiai atpažįstamus konkrečiose auditorijose, kuriose yra įtakingi ir geba palaikyti tamprų ryšį su savo sekėjais. Kadangi mikro-influenceriai neturi šimtatūkstantinės (bent jau Lietuvoje) sekėjų armijos, turinys nėra perpildytas reklaminiais pasiūlymais, tad ir patiems prekiniams ženklams yra finansiškai prieinamesni bei dažnai pasižymi aukštesniu įsitraukimo rodikliu lyginant su makro-influenceriais.
Daugiau skaitykite „M360“