Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva
Data: 2020 m. sausio 13 d.
Populiariausios temos, kuriose minima Lietuva, – užsienio politika, eksporto, investicijų bei imigracijos klausimai, rodė Lietuvos įvaizdžio grupės kartu su „Kantar“ atlikta 13 šalių interneto medijų analizė.
Beveik pusė paminėjimų (46%) buvo susiję su valdymo sritimi, ypač gegužės mėnesį nušviečiant Prezidento rinkimus, teigiama Vyriausybės kanceliarijos išplatintame pranešime. Toliau sekė eksporto bei investicijų ir imigracijos sritys (po 15%), kultūros ir paveldo temos (14%). Turizmo bei sporto aspektams teko po daugiau kaip 4% paminėjimų.
„Planuojant bei įgyvendinant šalies pozicionavimo ir strateginės rinkodaros kampanijas būtina žinoti realią situaciją, kaip tave mato tikslinės auditorijos. Vieninga naujienų stebėjimo sistema suteikia galimybę ne tik matyti, kaip kinta šalies pristatymas žiniasklaidoje, kokios temos dominuoja, bet ir padeda prireikus operatyviai reaguoti teikiant papildomą informaciją ar korekcijas“, – sako Marius Gurskas, Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas.
Plačiau skaitykite čia