Naujienos

 

„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Data: 2020 m. vasario 18 d.

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2020“ balandžio 22 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovas – „CMO 2020“.

 

„Password 2020“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

 

Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2019 m. Jei kampanija baigėsi 2018 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti 2019 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.

 

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus, pasidalinti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

<...>

 

Metų CMO


Kartu „Password 2020“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) galės teikti savo ar siūlyti kitų kandidatūras iki kovo 22 d.


Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ balandžio 3 d.

 

Marketingo vadovai kviečiami užpildyti paraišką čia

 

Teikti marketingo vadovo rekomendaciją čia. 

 

Visą straipsnį skaitykite čia