Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją kurs vieni geriausių rinkodaros ir ženklodaros ekspertų
Data: 2020 m. vasario 12 d.
Šiandien Vyriausybės kanceliarija pasirašė sutartį su UAB „NEW Agency“ dėl Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos 2020–2030 m. parengimo.
Šią strategiją rengs strateginė kūrybos agentūra „New!“, verslo konsultavimo įmonių grupė „Synthesis Consulting Group“, socialinių tinklų agentūra „SuperYou“ ir viešųjų ryšių kompanija „Blue Oceans PR“. Į ekspertų komandą suburti šalies rinkodaros, komunikacijos, ženklodaros profesionalai. Jiems talkins gerai pasaulyje žinomas šalių prekių ženklų kūrėjas Simonas Anholtas, per savo karjerą konsultavęs net 40 šalių vyriausybes.
„Iki šiol neturime koordinuotos šalies pristatymo užsienyje strategijos, dėl to sumažėja mūsų atpažįstamumo galimybės tikslinėse užsienio rinkose ir sunkiau išryškinti konkurencinius pranašumus regione. Todėl būtina sukurti vieningą šalies pristatymo sistemą, susitarti dėl komunikavimo krypčių bei gairių ir siekti didesnio Lietuvos žinomumo, kryptingo mūsų valstybės užsienyje pristatymo“, – sakė Vyriausybės kanclerio pirmasis pavaduotojas Deividas Matulionis.
Pasak agentūros „New!“ įkūrėjų Tomo Ramanausko ir Maksimo Kuzmino, šis darbas yra labai atsakingas ir svarbus, jį akylai stebės visuomenė, nes Lietuvos įvaizdis itin jautri tema. Nuo pat Nepriklausomybės atkūrimo trūko sisteminio požiūrio į šalies pristatymą užsienyje, tad, anot ekspertų, prarasta galimybė Lietuvą pasauliui pristatyti nuosekliai. Agentūros „New“ įkūrėjai sakė, jog didžiuojasi galimybe panaudoti savo žinias bei patirtį ir tiki šios reikšmingo projekto sėkme.
Visą straipsnį skaitykite „Lietuvos Respublikos Vyriausybė“