Skirtingas Baltijos šalių įvaizdis užsienio žiniasklaidoje
Data: 2020 m. gegužės 11 d.
Lietuva buvo matomiausia Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir JAV internetinės žiniasklaidos pranešimuose apie mūsų šalies turizmą. Mūsų šalis buvo minima ir dėl skaitmeninių bei finansinių technologijų sprendimų, pasiekimų kultūros srityje.
Estijos pozicionavimas išsiskyrė nuoseklumu – pranešimuose vyravo koncepcija „E. Estonia“, ypač tai buvo pastebima pranešimuose apie investicijų pritraukimą.
Latvija kiek ryškiau išsiskyrė tik biotechnologijų srityje, rodo Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės atlikta 14 užsienio šalių (Latvija, Estija, Vokietija, Prancūzija, Jungtinė Karalystė, Danija, Švedija, Norvegija, Italija, Izraelis, Rusija, Lenkija, Baltarusija, JAV) interneto žiniasklaidos portalų analizė. Išanalizavus daugiau nei 10.000 raktinių žodžių, su Estija susijusių paminėjimų rasta 155.241, Lietuva paminėta 91.368, o Latvija – 81.349 kartus.
Daugiau skaitykite „vz.lt"