Koronaviruso komunikacija: nuo sveikatos grėsmių iki verslų išgyvenimo
Data: 2020 m. gegužės 18 d.
Nuo karantino šalyje pradžios kovo 16 d. iki gegužės 10 d. „Mediaskopas“, analizuodamas 360 žiniasklaidos priemonių, skaičiuoja, kad iš viso šia tema buvo paskelbta beveik 116.000 straipsnių.
„Aktyviausiai informacija apie koronavirusą skelbta pirmomis savaitėmis po karantino įvedimo šalyje. Kovo 16–31 dienomis informacija, susijusi su koronavirusu, sudarė net 55,3% visos žiniasklaidoje skelbiamos informacijos. Gegužės mėnesį ši dalis nukrito iki 35,7% riba“, – teigia Jūratė Stankuvienė, „Mediaskopo“ vadovė.
Akiratyje – medikai ir sveikata
Pasak J. Stankuvienės, itin daug dėmesio skirta medikams ir jų darbui pandemijos metu – apie tai tyrimo periodu kalbėta net 20.000 publikacijų.
Aktyviausiai šia tema diskutuota kovo mėnesio pabaigoje: tuosyk informacinis srautas buvo užtvindytas naujienomis apie COVID-19 užsikrėtusius medikus iš Ignalinos ir Santaros klinikų.
Visą kovo mėnesį akcentuotas ir apsaugos priemonių trūkumas medikams bei jų atlyginimo didinimo klausimas.
Toliau pagal populiarumą dominavo karantino tema, jai aptarti publikuota beveik 14.000 straipsnių. Ypatingo žiniasklaidos dėmesio sulaukė kiekvienas karantino švelninimo etapas.
Tyrimų ir testavimo temai fiksuojama 12.800 pranešimų. Juose kritikuotas ne tik per parą padaromų testų kiekis, jų trūkumas, tačiau ir testavimo tvarka.
Daugiau skaitykite „vz.lt“