Naujienos

 

Vaizdo įrašas | LiMA ONLINE: Kaip sukurti prekės ženklo identitetą socialiniuose tinkluose?

Data: 2020 m. balandžio 30 d.

Kodėl dabar ypatingai svarbu tikslingai stiprinti prekės ženklo komunikaciją socialiniuose tinkluose ir kaip atkreipti dėmesį į save?

 

Online seminaro lektorė: Aurelija Šilinskaitė, 360 marketingo ir komunikacijos agentūros „4noons“ partnerė ir strategė, startuolio „Aichom“ bendraįkūrėja

 

 

- Kaip pasikeitė socialinių tinklų naudojimas pastaruoju metu?

- Kuo vienas nuo kito skiriasi socialiniai tinklai Facebook, LinkedIn ir Instagram?

- Kas yra prekės ženklo identitetas ir kodėl jis svarbus?

- Kodėl svarbios vertybės kuriant prekės ženklą?

- Kokios yra prekės ženklo sudėtinės dalys?

- Kaip socialiniuose tinkluose kurti turinį, kuris sudomintų kitus?

 

Visą LIVE transliacijos įrašą žiūrėkite „LiMA“ Youtube kanale