Vaizdo įrašas | LiMA ONLINE: Kaip sukurti prekės ženklo identitetą socialiniuose tinkluose?
Data: 2020 m. balandžio 30 d.
Kodėl dabar ypatingai svarbu tikslingai stiprinti prekės ženklo komunikaciją socialiniuose tinkluose ir kaip atkreipti dėmesį į save?
Online seminaro lektorė: Aurelija Šilinskaitė, 360 marketingo ir komunikacijos agentūros „4noons“ partnerė ir strategė, startuolio „Aichom“ bendraįkūrėja
- Kaip pasikeitė socialinių tinklų naudojimas pastaruoju metu?
- Kuo vienas nuo kito skiriasi socialiniai tinklai Facebook, LinkedIn ir Instagram?
- Kas yra prekės ženklo identitetas ir kodėl jis svarbus?
- Kodėl svarbios vertybės kuriant prekės ženklą?
- Kokios yra prekės ženklo sudėtinės dalys?
- Kaip socialiniuose tinkluose kurti turinį, kuris sudomintų kitus?
Visą LIVE transliacijos įrašą žiūrėkite „LiMA“ Youtube kanale